قلعه نویی: در جام حذفی فرصت اشتباه نداریم، فینال جایی برگزار گردد که به ما نخندند

به گزارش وبلاگ تور کیش، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: گروه بررسی ما تیم شهرداری ماهشهر را بررسی نموده و تنها به دنبال برد هستیم.

قلعه نویی: در جام حذفی فرصت اشتباه نداریم، فینال جایی برگزار گردد که به ما نخندند

به گزارش وبلاگ تور کیش، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با شهرداری ماهشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: پارسال همین موقع وقتی فیلم بازی ذوب آهن و فجر را بررسی کردند دیدند دو پنالتی برای ذوب آهن گرفته نشد و این اتفاقات ادامه دارد. آقایان سکوت نموده اند و چیزی نمی گویند. اگر قانون برای قلعه نویی اجرا نمی گردد برای سپاهان اجرا گردد. برای ما گل و پنالتی عادی گردیده اما برخی مربیان برای اوت و کرنر داستان درست می نمایند. امیدوارم هر مسئله ای دارند با من داشته باشند و با تیمم کاری نداشته باشند. حساب کتاب هایشان را با خودم صاف نمایند نه تیمم. داوران به راحتی از صحنه ها می گذرند و تعجب می کنم.

او اضافه کرد: مهابادی شاگرد خود من بوده و مربی باهوشی است. در جام حذفی فرصت اشتباه نداریم و حدف می شویم. گروه بررسی ما تیم شهرداری ماهشهر را بررسی نموده و تنها به دنبال برد هستیم.

سرمربی سپاهان تاکید نمود: شدت تمرین ها را بیشتر کردیم و خود بازیکنان هم به این مهم رسیده اند که جام حذفی شرایط خاصی دارد و محکم تر از لیگ بازی خواهند کرد.

قلعه نویی در مورد وضعیت بازیکنانش نیز گفت: کریمی به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسد. خوشحالم که در این 20 روز گلر شش دانگ ساخته ایم و الآن گلر اول و دوم ما معین است.

او در مورد وضعیت داوری تاکید نمود: بیرون از زمین است و دست من نیست. در این چند سال از این بابت اذیت شدم. از تریبون شما استفاده می کنیم و می گوییم آقای اصفهانیان یک بازی پیدا کند که تیم های من در این چند سال از داوری سود برده باشد. همان اتفاقاتی که برای ذوب آهن می افتاد امثال برای سپاهان می افتد. مسائلی بیرون از فوتبال است و من هم نمی دانم مشکلشان با من چیست. اگر قابل حل است، حلش نمایند.

قلعه نویی در مورد تغییر در نحوه قرعه کشی مسابقات جام حذفی شرح داد: روش جدولی بهتر بود و حریف های بعدی معین می شد. اما به نظر مکان بازی فینال خیلی مهم است و باید از اول اعلام نمایند مثلا فینال در مشهد برگزار می گردد. جایی باشد که به ما نخندند و امکانات داشته باشد. خرمهشر برای ما عزیز است ولی عزیزتر این است که امکانات رفاهی برایشان ایجاد کرد. این مردم آب ندارند. اگر شما این مردم را دوست دارید، خرمشهر را بسازید. این ها، پاک کردن صورت مساله است.

سرمربی سپاهان همچنین گفت: بعد از دیدن فیلم داوری بازی، یک عذرخواهی هم نمی نمایند. با این حال با تمام قوا به میدان می رویم و هر چند که کمتر از سایر تیم ها تمرین نموده ایم.

قلعه نویی در انتها در مورد وضعیت چمن استادیوم نقش دنیا اصفهان اذعان کرد: چمن استادیوم از بیرون نقش دنیا خیلی خوب است ولی در کل چمن خوبی به نظر نمی آید. معتقدم ابتدا باید روی آن بازی کنیم تا درباره اش نظر دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قلعه نویی: در جام حذفی فرصت اشتباه نداریم، فینال جایی برگزار گردد که به ما نخندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: در جام حذفی فرصت اشتباه نداریم، فینال جایی برگزار گردد که به ما نخندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید