بهره گیری از تفکر جوانان زمینه توسعه استان کردستان رافراهم می نماید

به گزارش وبلاگ تور کیش، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سنندج برگزار گردید، اظهارداشت: جوانانی که در حوزه های علم و فناوری در این استان فعالیت می نمایند با اشتیاق و تفکر خلاقانه ای که دارند می توانن با یاری های هر چند کوچک بزرگترین کارها را در راستای توسعه همه جانبه استان انجام دهند و تنها نیازمند حمایت دولت هستند.

بهره گیری از تفکر جوانان زمینه توسعه استان کردستان رافراهم می نماید

وی اضافه کرد: در طرح تکافو سال گذشته استان کردستان رتبه دوم کشور را به دست آورد که همین مسئله نشان دهنده وجود استعداد و ظرفیت های بسیاری در حوزه فناوری و فعالیت های دانش بنیان است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه ما به جوانان این دیار مدیون هستیم و باید همه همت خود را وقف شکوفایی آنان در همه بخش ها کنیم، ادامه داد: حمایت جدی و همه جانبه دولت از فعالیت های فناوری در کردستان با توجه به وجود جوانان خلاق باعث ایجاد بسترهای درآمدزایی و اشتغال زایی در این استان می گردد.

مرادنیا یاری دولت به تجاری سازی فعالیت های دانش بنیان و فعالیت های حوزه فناوری را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: برگزاری دوره های آموزش در داخل و خارج کشور برای جوانان کردستانی در فعالیت های دانش بنیان مهم است.

وی در ادامه اعلام کرد: از دولت درخواست داریم عنایت ویژه ای با توجه به عدم توسعه یافتگی کردستان به مسائل این استان داشته باشد تا به جای اینکه شاهد انجام کارهای سخت توسط جوانان در مرزهای کشور و سایر استان های کشور باشیم، با ایجاد زمینه و زیرساخت های حوزه فناوری شاهد کارهای مثبتی در راستای توسعه استان باشیم.

استاندار کردستان گفت: از مجموعه دولت انتظار می رود در توسعه و رشد شرکت های دانش بنیان، علم و فناوری ما را یاری کند تا ما هم بتوانیم به پشتوانه این جوانان و استعدادهایی که داریم در زمینه توسعه کردستان و ایجاد اشتغال بیشتر گام برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بهره گیری از تفکر جوانان زمینه توسعه استان کردستان رافراهم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از تفکر جوانان زمینه توسعه استان کردستان رافراهم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید