گزارش هفتگی خبرنگاران از برترین تورهای مشهد

به گزارش وبلاگ تور کیش، یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در ایران، مشهد مقدس است. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، تورهای آژانس های مسافرتی معتبر را در بازار تورهای خبرنگاران مقایسه و انتخاب کنید.

گزارش هفتگی خبرنگاران از برترین تورهای مشهد

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا به آنالیز تورهای این هفته مشهد در وبلاگ تور کیش بپردازیم. با جستجویی آسان در میان تورهای مشهد وبلاگ تور کیش می توانید ده ها تور از آژانس های مسافرتی معتبر را با قیمت ها و خدمات متنوع مشاهده و مقایسه کنید و برترین تور مشهد را انتخاب کنید تا اوقاتی خاطره انگیز در این شهر مقدس داشته باشید و سفری لذت بخش را برای خود و عزیزانتان برنامه ریزی کنید.

  • مقرون به صرفه ترین تور مشهد
  • تور مشهد هوایی
  • تور لوکس مشهد
  • تور مشهد از کرج

مقرون به صرفه ترین تور مشهد

بدیهی است که قیمت های تورهای زمینی از تورهای هوایی کمتر است. لذا ا رزانترین تور مشهد شامل انواع تور مشهد با قطار می گردد که عموما از حداقل قیمت برخوردارند. اگر در جستجوی تور مشهد مقرون به صرفه هستید، در نظر داشته باشید که با کاهش تعداد شب های سفر و اقامت در هتل ها یا مهمانسراهای مقرون به صرفه، هزینه تور کاهش پیدا می نماید.

در حال حاضر آژانس نهال گشت مقرون به صرفه ترین تور مشهد را در میان تورهای وبلاگ تور کیش ارائه می نماید. تور مشهد آژانس نهال گشت که هرروز در تیرماه برگزار می گردد، شامل رفت و برگشت با قطار 6 تخته و اقامت در هتل آپارتمان 2 ستاره تاج است و قیمت آن 390 هزار تومان است. اقامت در این هتل همراه با تمام وعده های غذایی خواهد بود. بعلاوه با پرداخت تنها 30 هزار تومان بیشتر، می توانید اقامت خود را به هتل 3 ستاره محلات ارتقا دهید و از کیفیت اقامتی بهتری برخوردار شوید.

تور مشهد هوایی

تورهای هوایی مشهد، قیمت نسبتا بیشتری نسبت به تورهای زمینی دارند. پایه قیمت این تورها از 598 هزار تومان آغاز می گردد و برگزارنماینده آن آژانس آوادیس پرواز است. این تور، با دو شب اقامت در هتل آپارتمان شمالی، مقرون به صرفه ترین تور هوایی مشهد به شمار می آید. تور مقرون به صرفه هوایی آژانس آوادیس پرواز، با هواپیمایی کاسپین و از تاریخ 14 تا 18 تیر برگزار می گردد.

شما بعلاوه با پرداخت 30 هزار تومان بیشتر، می توانید با تور مشهد آژانس خط طلایی آسمان سفر کنید. مقرون به صرفه ترین تور هوایی این آژانس، با قیمت 630 هزار تومان، شامل پرواز رفت و برگشت هواپیمایی وارش و اقامت در هتل یک ستاره انقلاب می گردد. چنانچه ترجیح می دهید در هتل های دوستاره اقامت کنید، با پرداخت 670 هزار تومان و 690 هزار تومان، می توانید هتل پانیذ یا هتل آپارتمان سارینا را انتخاب کنید.

تور سه شب مشهد نیز هواداران خود را دارد و اگر برای تور چهار روزه مشهد برنامه ریزی می کنید، می توانید تور مشهد آژانس آوادیس پرواز را آنالیز کنید که از 15 تا 19 تیرماه به صورت روزانه و با هواپیمایی کاسپین اجرا می گردد و قیمت آن، با توجه به هتل مورد نظر شما از 650 هزار تومان تا 1,335,000 تومان متغیر است.

تور لوکس مشهد

به طور کلی تور لوکس به آن دسته از تورهایی گفته می گردد که بیشترین و برترین خدمات رفاهی را به مسافران ارائه می نمایند. تور لوکس مشهد عموما شامل اقامت در هتل های 5 ستاره می گردد و شما به واسطه اقامت در این هتل ها، علاوه بر تجربه اقامتی با کیفیت، از خدمات و امکانات جانبی بسیاری نیز بهره مند می شوید. برای نمونه، استقبال و بدرقه فرودگاهی با کیفیت متفاوتی ارائه می گردد، استفاده از خدمات هتل مانند اسپا و استخر و... به طور رایگان یا با هزینه پایین مقدور می گردد، گشت های ویژه به صورت رایگان برای میهمانان هتل برگزار می گردد یا ممکن است ورودی بعضی اماکن بازدیدی کاهش پیدا کند.

در میان تورهای مشهد با هتل 5 ستاره در سایت وبلاگ تور کیش، تور مشهد آژانس هماگشت یکی از برترین گزینه ها است. این تور دو شب و سه روزه، شما را با هواپیمایی سپهران راهی مشهد می نماید و با اقامتی لوکس در هتل مجلل درویشی، سفری دلپذیر را برایتان فراهم می نماید. قیمت این تور 1,380,000 تومان برای هر نفر است و شما می توانید انتخاب کنید که اقامت شما تنها شامل صحانه بوفه باشد یا وعده های ناهار و شام را نیز در هتل نوش جان خواهید کرد. بعلاوه ترانسفر شبانه روزی به حرم نیز برای میهمانان این هتل فراهم است. تور آژانس هما گشت از تاریخ 14 تیر تا انتها ماه، هرروز اجرا می گردد.

تور 3 شب آژانس آوادیس پرواز هم یکی دیگر از تورهای لوکس مشهد است که با هواپیمایی کاسپین و سه شب اقامت در هتل بین المللی قصر برگزار می گردد. قیمت این تور 1,635,000 تومان است و از تاریخ 15 تا 19 تیرماه، به صورت روزانه اجرا می گردد. اقامت با صبحانه بوفه یا به صورت فولبرد، ترانسفر 24 ساعته به حرم و ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه، تنها بعضی از خدماتی هستند که با رزرو این تور از آن ها برخوردار می شوید.

تور مشهد آژانس خط طلایی آسمان نیز، که در تاریخ 15 تیرماه و با هواپیمایی وارش برگزار می گردد، شامل اقامت در هتل 5 ستاره سی نور به مدت دوشب با صبحانه بوفه و دیگر خدمات هتل است و یکی دیگر از تورهای لوکس مشهد به شمار می آید.

تور مشهد از کرج

اگر ساکن شهری به غیر از تهران هستید، به وسیله یکی از آژانس های مسافرتی شهر محل سکونت خود می توانید به مشهد سفر کنید. هرچند تراکم آژانس های مسافرتی در تهران بیش از سایر شهرها است و بیشتر تورهای موجود در بازار تورهای وبلاگ تور کیش نیز از مبدا تهران حرکت می نمایند، اما آژانس های مسافرتی بعضی شهرها مانند کرج، مشهد، رشت، اصفهان و تبریز نیز در این بازار حضور دارند.

آژانس مسافرتی آوادیس پرواز، یکی از آژانس های مسافرتی شهر کرج است که اقدام به برگزاری تور هوایی مشهد به صورت زمینی از کرج می نماید. این تورها که با قطار برگزار می شوند، با دو شب اقامت در مشهد همراه هستند و قیمت های متنوعی از 388 هزار تومان تا 799 تومان را شامل می شوند. قیمت نهایی به انتخاب شما از میان یکی از هتل های این بسته سفر بستگی دارد. این آژآنس تا انتها تیرماه اقدام به برگزاری روزانه این تور می نماید و شما با سرزدن به صفحه تور مشهد آژانس آوادیس پرواز از کرج می توانید از انواع هتل ها و قیمت های هریک آگاه شوید.

تور مشهد آژانس نهال گشت از کرج نیز یکی دیگر از گزینه های مناس برای اهالی کرج است. این تور در روزهای سه شنبه و آدینه هر هفته، به صورت مستقیم از فرودگاه پیغام کرج و با هواپیمایی قشم ایر برگزار می گردد و بر اساس هتل انتخابی شما قیمت آن ممکن است از 920 هزار تومان تا 1,870,000 تومان در تغییر باشد. این تور شامل پرواز رفت و برگشت و سه شب اقامت است و استفاده از سایر خدمات همانند ترانسفر فرودگاهی یا وعده های ناهار و شام، ممکن است احتیاج به پرداخت هزینه مجرا داشته باشد. استفاده رایگان از این خدمات به هتل انتخابی شما بستگی خواهد داشت.

نباید فراموش کنید که هرگاه تصمیم به سفر گرفتید، با چک کردن تورهای مقصد مورد نظر خود در سایت وبلاگ تور کیش، گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید در میان آن ها به آنالیز و انتخاب بپردازید. بعلاوه اطلاعات تماس آژانس برگزارنماینده در صفحه هر تور قرار داده شده است تا برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور مورد نظر خود، با آژانس برگزار نماینده آن تور تماس بگیرید.

همه تورهای مشهد در وبلاگ تور کیش

منبع: کجارو

به "گزارش هفتگی خبرنگاران از برترین تورهای مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش هفتگی خبرنگاران از برترین تورهای مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید