کیت انگلیس برای جام جهانی قطر لو رفت

به گزارش وبلاگ تور کیش، تصاویری از پیراهن اول نو انگلیس برای استفاده در جام جهانی قطر 2022 در فضای مجازی به بیرون درز نموده است. این طرح قرار است اواخر سال جاری منتشر گردد، اما همه هواداران آن را دوست ندارند.

کیت انگلیس برای جام جهانی قطر لو رفت

به گزارش ایلنا، تصاویر پیراهن نو سه شیر ها که به وسیله Footy Headlines فاش شده است، دارای طرح شیب آبی تیره و آبی روشن روی آستین است. به نظر می رسد تریم آبی مایل به آبی آن برای یادآوری خاطرات نیمه دوم دهه 1990 است.

هواداران می توانند این پیراهن را زمانی که اواخر امسال وارد مغازه ها گردد، خریداری نمایند. اما بسیاری از افراد در صفحات مجازی به سرعت از آن انتقاد کردند.

یکی نوشت: بدترین کیت تیم ملی تا به حال؟ در حالی که یکی دیگر به شدت اظهار نظر کرد: دهه 90 دوباره الهام بخش شد که چقدر قابل پیش بینی است. انگلستان هوس نوستالژی میانه را دارد! دیگری کمی مثبت تر نوشت: فرایند دهه 90 هنوز تنها در فوتبال قوی است. نفر چهارم اضافه نمود: این برش روی لباس خیلی جسورانه نیست. باعث می گردد بازیکنان شانه دار به نظر برسند. یکی دیگر بعلاوه نوشت: کیت های انگلیس در حالت ایده آل باید همواره دارای تریم سرمه ای و قرمز باشند، اما این نویدبخش است، کیت 96 را با درخشش های کوچک فیروزه ای آن دوست داشتم. لطفاً همین جا توقف کنید و خواهشا یک کیت دور خاکستری درست نکنید….

اما یکی از هواداران ناراضی این طرح را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: خب این یک ناامیدی خروشان است. با رنگ های انتخابی نایک پتانسیل بسیار زیادی داشت، اما یک طرح بی مزه و یک قالب حتی بدتر، این یکی را مستقیماً در راهروی فروش قرار داده است.

شاگردان گرت ساوت گیت می توانند در شروع رقابت های جام جهانی در ماه نوامبر، این پیراهن را بپوشند. سه شیر ها در تاریخ 30 آبان ماه در استادیوم بین المللی خلیفه به مصاف ایران خواهند رفت.

منبع: فرارو

به "کیت انگلیس برای جام جهانی قطر لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیت انگلیس برای جام جهانی قطر لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید