پورموسوی: مطمئنم استقلال السد را شکست می دهد و صعود می نماید، شرایط به گونه ای رقم خورد که به مساوی راضی شدیم

به گزارش وبلاگ تور کیش، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است استقلال می تواند با شکست السد قطر، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

پورموسوی: مطمئنم استقلال السد را شکست می دهد و صعود می نماید، شرایط به گونه ای رقم خورد که به مساوی راضی شدیم

به گزارش وبلاگ تور کیش، سید اکبر پورموسوی در خصوص تساوی روز گذشته (چهارشنبه) تیمش مقابل استقلال گفت: بازیکنان ما مصمم بودند بازی ضعیف خود را مقابل پرسپولیس در آزادی جبران نمایند. به دنبال پیروزی بودیم، اما شرایط به گونه ای رقم خورد که به مساوی راضی شدیم. این نتیجه چیزی از ارزش بازیکنان ما کم نکرد. آنها به خصوص در دفاع، عملکرد خوبی داشتند. در حمله پُراشتباه بودیم و کوشش می کنیم در هفته های آینده، این مشکل را رفع کنیم.

وی درمورد عملکرد بهتر تیمش نسبت به هفته دوم مقابل پرسپولیس توضیح داد: طبیعی است که شناخت تیم ها در هفته پنجم نسبت به هفته دوم بیشتر است. مقابل پرسپولیس با گل اول غافلگیر شدیم و با اخراج بازیکن ما در نیمه دوم، شیرازه تیم را از هم پاشید. استقلال را به خوبی بررسی کردیم و بازیکنان می خواستند نمایش ضعیف خود را مقابل پرسپولیس جبران نمایند. آنها اعتماد به نفس و انگیزه خوبی برابر استقلال داشتند. در جو و فشار استادیوم آزادی و مقابل تیم بزرگ استقلال، یک امتیاز هم خوب بود.

سرمربی فولاد در مورد عملکرد خوب احسان مرادیان دروازه بان این تیم گفت: مرادیان 24 ساله، حردانی 22 ساله و نجاریان 18 ساله هستند که روز گذشته مقابل استقلال بازی کردند. در کنار کوشش کردیم در کنار اینکه به صدر جدول برسیم، به جوانان هم اهمیت می دهیم. مرادیان در یکی دو هفته گذشته که دروازه بان اول تیم گردیده بود، توانایی خود را نشان نداد، اما روز گذشته توانایی های خود را به نمایش گذاشت و نشان داد قابلیت فنی دارد. او به عنوان دروازه بان اول در دروازه فولاد می ایستد. ما ابراهیم عالمه را نیز جذب کردیم و کار هر دو سخت است.

پورموسوی در مورد تصمیم هفته گذشته خود مبنی بر خداحافظی از تماشاگران فولاد اعلام نمود: از پنج بازی، سه دیدار خارج از خانه بودیم و مقابل استقلال، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان که تیم های پرطرفداری هستند، در خانه حریفان به میدان رفتیم. بازیکنان کوشش کردند و تاکنون هشت امتیاز گرفتند. تعداد خاصی که سال گذشته هم خیلی ما را اذیت کردند، می خواستند آرامش را که از تیمی که با خون دل آن را جمع کردیم، از ما بگیرند. می خواستم به خاطر بچه ها از فولاد بروم که بازیکنان واقعاً خستگی را از تن ما درآوردند و باعث شدند آن چند نفر به اهداف خود نرسند.

وی که با برنامه رادیویی و اما ورزش رادیو جوان گفت وگو می کرد، درباره عملکرد سروش رفیعی گفت: سروش در کنار سایر بزرگتر های تیم از لحاظ فنی و اخلاقی به بازیکنان جوان خیلی کمک می نماید. او هفته به هفته می تواند در کنار سایر بازیکنان فولاد مثمرثمر باشد. برخی از وبلاگ تور کیش می گفتند چرا سروش مقابل پرسپولیس بازی خوبی ارائه نکرد. او در آن مسابقه مقابل 11 نفر بازی می کرد و آن روز همه ما خوب نبودیم. مطمئنم با شناختی که از رفیعی داریم، در آینده می تواند کمک بیشتری به فولاد کند.

سرمربی فولاد در مورد واکنش های منفی نسبت به تیم هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی تدافعی ارائه می نمایند، گفت: هر تیمی برای مساوی به زمین بیاید، بازنده از زمین خارج می گردد و اعتمادی به دفاع مطلق نیست. روز گذشته در حفظ توپ بد بودیم. اگر داور در چند صحنه به سود ما خطا می گرفت، فرصت می شد که بالا بیاییم. زمانی که در زمین حریف بودیم، یا داور روی بازیکن ما خطا نمی گرفت یا اینکه بازیکنان ما توپ را از دست می دادند. به همین خاطر سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله کمتر بود.

پورموسوی ادامه داد: مقابل تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس، نوع بازی حریف است که تیم ناخواسته به عقب می رود. گفتم به علت فشار زیادی که به تیم می آید، ناچار به عقب آمدن شدیم. وگرنه اصلاً دنبال کسب یک امتیاز نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر موفق باشد یا خیر، توضیح داد: سال گذشته اولین بازی شفر در استقلال مقابل فولاد بود که آن مسابقه، کیفیت فنی پایین تری نسبت به دیدار روز گذشته داشت. همان روز گفتم می بینم که استقلال تیم بهتری نشان داده و مطمئنم بهتر خواهد شد. چون شفر مربی بزرگی است. او از لحاظ فنی توانست خیلی به استقلال کمک کند و با وجود کسب تساوی مقابل فولاد، مطمئنم السد را در آزادی شکست می دهد. چون بازیکنان انگیزه بیشتری دارند و با دید دیگری به بازی می آیند.

سرمربی فولاد خوزستان، شکست هفته گذشته آبی پوشان مقابل پارس جنوبی را یکی از علل عملکرد ضعیف این تیم مقابل فولاد برشمرد و اعلام نمود: با توجه به اینکه استقلال هفته گذشته مقابل پارس جنوبی شکست خورده بود، شاید بازیکنان این تیم شتاب زده عمل می کردند و تصمیمات عجولانه ای می گرفتند. بازی در آسیا شرایط متفاوتی دارد و این دیدارها رفت و برگشت هستند. مطمئنم استقلال از این مرحله عبور می نماید و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پورموسوی: مطمئنم استقلال السد را شکست می دهد و صعود می نماید، شرایط به گونه ای رقم خورد که به مساوی راضی شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: مطمئنم استقلال السد را شکست می دهد و صعود می نماید، شرایط به گونه ای رقم خورد که به مساوی راضی شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید