شفر: رحمتی 2 بود یک شد، حالا حسینی 2 گردیده کوشش کند یک گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش، از نگاه شفر حالا مهدی رحمتی نفر اول است و حسینی اگر می خواهد فیکس گردد باید کوشش کند تا صندلی خود را در ترکیب استقلال به دست آورد

شفر: رحمتی 2 بود یک شد، حالا حسینی 2 گردیده کوشش کند یک گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش / وینفرد شفر درباره اینکه چرا حسینی به بازی نکردن در ترکیب استقلال اعتراض نموده توضیحاتی داده که جالب توجه است. سرمربی استقلال در این باره می گوید: در بازی اول برابر پیکان، حسینی از ناحیه انگشت مصدوم شد و در بازی دوم نیز نمی توانست بازی کند. قبل از آن معین نبود کدام دروازه بان بازی می نماید اما حسینی مصدومیتی داشت و همین باعث شد تا رحمتی بازی کند و خیلی خوب بازی کرد و نمی توانستیم به او بگوییم از دروازه بیرون برو. فوتبال یک ورزش تیمی است و نمایش یک نفر نیست. اگر حسینی شماره 2 باشد، باید در تمرین بجنگد تا شماره یک گردد. او باید برای شماره یک شدن کوشش کند و این برای همه بازیکنان وجود دارد.

پژمان و خسرو و بازیکنان جوان نیز باید بدانند فوتبال بازی تیمی است. شفر با تمجید از شرایط رحمتی به حرف هایش ادامه داد: رحمتی اکنون خیلی خوب بازی نموده و چرا باید او را از دروازه خارج کنم؟ حسینی و همه بازیکنان برای انتخاب اول شدن در پست خود شانس دارند اما بدون نظم این کار شدنی نیست.نه فقط در استقلال و بلکه در همه باشگاه ها همین طور است. این اولین دروازه بان و بازیکن نیست که این اتفاق برای او اتفاق افتاده است. در جام جهانی روسیه، دروازه بان آلمانی بارسلونا بازی نکرد و نویر دروازه بان اول شد. حسینی و همه بازیکنان این شانس را دارند تا در تیم بازی نمایند اما او باید یاد بگیرد که تیم شماره یک است. آیا شفر از ناراحتی حسینی خبر دارد؟ او پاسخ این سوال را می دهد:من همه چیز را می دانم. قبلا هم گفتم پشت سرم نیز چشم دارم و از صورت بازیکن شرایط او را می فهمم. وقتی من شماره 2 هستم، برای شماره یک می جنگم. در حال حاضر او نمی تواند در بازی بعدی بازی کند و باید کار کند تا در بازی بعدی حضور داشته باشد. رحمتی زمان زیادی شماره دو بود و خوب کار کرد و شماره یک شد.

منبع: ایران ورزشی

به "شفر: رحمتی 2 بود یک شد، حالا حسینی 2 گردیده کوشش کند یک گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: رحمتی 2 بود یک شد، حالا حسینی 2 گردیده کوشش کند یک گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید