شجاعیان:وقتی مصدوم شدم می خواستم دوباره به زمین بروم، از دانشگر تشکر می کنم، او رفاقتش را نشان داد

به گزارش وبلاگ تور کیش، :این ضربه رو به بیرون بود و باعث شد رباط پایم پاره گردد. اصولا وقتی رباط پا پاره می گردد یک حس و یا یک صدایی به گوش شخص می خورد که خودش متوجه می گردد. کسی که رباطش پاره می گردد فقط خودش متوجه این موضوع می گردد. وقتی این اتفاق برایم رخ داد شاید مثل دفعه گذشته نبود و به همین خاطر فکر نمی کردم رباطم آسیب دیده باشد.

شجاعیان:وقتی مصدوم شدم می خواستم دوباره به زمین بروم، از دانشگر تشکر می کنم، او رفاقتش را نشان داد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:زمانی که مصدوم شدم می توانستم بدوم و حتی می خواستم به زمین بروم ولی پزشک تیم جلویم را گرفت.

به گزارش فارس، داریوش شجاعیان در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر در مورد عکسی که در فضای مجازی از وی پخش شده و لحظه آسیب دیدگی وی را نشان می دهد گفت: ضربه از پشت به من برخورد کرد ولی این ضربه به صورت کامل از پشت نبود. شاید اگر آن ضربه کامل به پشت پایم می خورد شاید این اتفاق برایم رخ نمی داد.

وی اضافه کرد:این ضربه رو به بیرون بود و باعث شد رباط پایم پاره گردد. اصولا وقتی رباط پا پاره می گردد یک حس و یا یک صدایی به گوش شخص می خورد که خودش متوجه می گردد. کسی که رباطش پاره می گردد فقط خودش متوجه این موضوع می گردد. وقتی این اتفاق برایم رخ داد شاید مثل دفعه گذشته نبود و به همین خاطر فکر نمی کردم رباطم آسیب دیده باشد.

شجاعیان تاکید نمود:من می توانستم بدوم و حتی می خواستم وارد زمین شوم که دکتر تیم جلوی من را گرفت. بعد از بازی هم نزد دکتر نوروزی رفتیم و عکس گرفتیم و متوجه شدم رباط پایم آسیب دیده است. به نظر من یک اتفاق بد برای یک فوتبالیست این نوع مصدومیت است و امیدوارم هیچ ورزشکاری دچار چنین مصدومیتی نگردد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این روزهایش گفت: من روی پایم کار می کنم تا ورم زانویم کم گردد و آماده جراحی شوم. امیدوارم بعد از بازگشت لیاقت داشته باشم که دوباره پیراهن این تیم را بپوشم و طرفداران را خشنود کنم. طرفدارانی که مثل آنها را ندیدم.وقتی به ورزشگاه رفتم توسط همه آنها حمایت شدم. از محمد دانشگر هم تشکر می کنم که با آن پیراهن داخل زمین رفت و رابطه عمیق من و خودش را نشان داد. او به خاطر رفاقت با من این کار را کرد. از بقیه بچه ها هم تشکر می کنم و امیدوارم لایق چنین حمایتی از سوی بازیکنان طرفداران تیم باشم.

منبع: عصر ایران

به "شجاعیان:وقتی مصدوم شدم می خواستم دوباره به زمین بروم، از دانشگر تشکر می کنم، او رفاقتش را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان:وقتی مصدوم شدم می خواستم دوباره به زمین بروم، از دانشگر تشکر می کنم، او رفاقتش را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید