سرمربی استقلال یک بازی تا رکورد قلعه نویی

به گزارش وبلاگ تور کیش، در جریان هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، دو تیم نساجی و استقلال دیروز (دوشنبه)، در استادیوم امام رضا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل انتها یافت.

سرمربی استقلال یک بازی تا رکورد قلعه نویی

با این نتیجه استقلال با 48 امتیاز در جایگاه اول جدول باقی ماند و نساجی مازندران با 23 امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

استقلال از ابتدای فصل تا به کنون، تنها تیم بدون باخت رقابت های لیگ برتر است و با 20 بازی بدون باخت و کسب 48 امتیاز پیروز شده است در صدر جدول رقابت های لیگ برتر حضور داشته باشد.

استقلال با این فرایند نتیجه گیری پیروز شده رکورد های مختلفی را جابجا کند و حتی یکی از رجحانن نتیجه گیری خود را در تاریخ رقابت های لیگ برتر تا اینجای کار به دست بیاورد.

با این حال، یکی از رکورد هایی که همچنان مجیدی و شاگردانش در پی آن هستند، رکورد شکست ناپذیری در طول یک فصل است که رجحانن عملکرد را در این زمینه، سپاهان امیر قلعه نویی در لیگ دهم داشته است.

نگاهی به ادوار گذشته رقابت های گذشته لیگ برتر، نشان می دهد که رجحانن آمار شکست ناپذیری در یک فصل متعلق به سپاهان امیر قلعه نویی است. زردپوشان اصفهانی در فصل 90-89 از هفته هشتم تا هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر، بازی های خود را بدون باخت سپری کردند که این فرایند باعث شد تا این تیم 21 بازی بدون باخت را در کارنامه خود ثبت کند.

با این حال مجیدی در یک قدمی این رکورد قرار گرفته است و نکته جالب این مساله، ملاقات استقلال و گل گهر و تقابل فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر است. قلعه نویی در این بازی به نوعی می تواند رکورد را تقدیم استقلال مجیدی کند و در کنار یکدیگر به عنوان شکست ناپذیرترین تیم های لیگ رجحان در طول تاریخ این مسابقات قلمداد شوند.

منبع: فرارو

به "سرمربی استقلال یک بازی تا رکورد قلعه نویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی استقلال یک بازی تا رکورد قلعه نویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید