دین محمدی: همه ما از خانواده استقلال هستیم اما زمین جای رقابت است، با حضور تماشاگران هیجان بیشتر می شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، سیروس دین محمدی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران با ابراز خرسندی از رویارویی با تیمش سابقش گفت که سرخپوشان قائمشهری در این مسابقه با تمام وجود بازی می کنند.

دین محمدی: همه ما از خانواده استقلال هستیم اما زمین جای رقابت است، با حضور تماشاگران هیجان بیشتر می شد

سیروس دین محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تور کیش، درباره دیدار فردا (پنجشنبه) تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست وششم لیگ برتر، گفت: مطمئناً بازی برای هر دو تیم سخت است. نساجی و استقلال شرایط شان بهتر شده است و امیدوارم بازی زیبایی را ببینیم. سعی می کنیم با همه وجود بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد اینکه محمود فکری، تقابل فردا را خانوادگی توصیف کرده است، گفت: دقیقاً همین طور است، چرا که همه اعضای کادر فنی دو تیم برای استقلال زحمت کشیده اند. اگر چه همه از خانواده استقلال هستیم، اما زمین جای رقابت است. درست است که اعضای کادر فنی نساجی را به عنوان استقلالی می شناسند، اما در حال حاضر عضو تیم نساجی هستیم و می خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضور فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق در نیمکت استقلال شرح داد: نامجومطلق و مجیدی برای استقلال زحمت کشیدند و امروز در کادر فنی استقلال حضور دارند. تقابل ما با آنها تقابل بازیکنان قدیمی استقلال است که در دهه های 70 و 80 برای این تیم بازی کرده ایم. حنیف عمران زاده با وجود اینکه جوان است، اما دهه هشتاد برای استقلال بازی کرده است.

دین محمدی با اشاره به نبود تماشاگران در دیدار فردا گفت: اگر بازی با حضور تماشاگر برگزار می شد، شاهد تماشاگران زیادی بودیم. نساجی طرفدار زیادی دارد و حضور همزمان تماشاگران استقلال و نساجی می توانست هیجان بازی را بیشتر کند و به مسابقه جذابیت بدهد، اما متأسفانه ویروس کرونا کمر همه را شکسته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دین محمدی: همه ما از خانواده استقلال هستیم اما زمین جای رقابت است، با حضور تماشاگران هیجان بیشتر می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: همه ما از خانواده استقلال هستیم اما زمین جای رقابت است، با حضور تماشاگران هیجان بیشتر می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید