خبرنگاران ستین: با داشتن مسی وزنه همواره به سمت بارسا سنگین است

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران- خبرنگاران- سرمربی باشگاه بارسلونا معتقد است با وجودی که بازی کردن برابر ناپولی در ملاقات برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در زمین بی طرف عادلانه نیست ولی داشتن بهترین بازیکن دنیا همواره دست رجحان را در اختیار بارسا قرار می دهد.

خبرنگاران ستین: با داشتن مسی وزنه همواره به سمت بارسا سنگین است

ناپولی و بارسا پیش از تعلیق شدن فوتبال در سرتاسر اروپا به دلیل پاندمی ویروس کرونا، در ملاقات رفت در سن پائولو به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حال حاضر در حال کار روی برنامهای است تا رقابت ها را در ماه ژوئن به اتمام برساند. براساس یکی از گزارش ها، تمامی ملاقاتهای باقی مانده در ماه آگوست در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد.

این بدان معنا است که بارسا باید از امتیاز میزبانی خود برابر ناپولی صرف نظر کند؛ این در حالی است که در صورت صعود به یک چهارم، نیمه نهایی و یا فینال خبری از نیوکمپ نخواهد بود.

در این بین، کیکه ستین در نشست مطبوعاتی گفت: هیچ چیزی تعیین نیست اما این آخرین موضوعی است که تکلیفش تعیین خواهد شد. خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد؛ بازی کردن برابر ناپولی در استادیوم بی طرف آن هم در حالی که ملاقات رفت را در خانه آنها بازی کردیم، کمی به ضرر ما است.

وی ادامه داد: اما اگر با توجه به شرایط چنین تصمیمی گرفته گردد، کاری از ما بر نمی آید؛ آن را خواهیم پذیرفت چون چاره دیگری نداریم.

ستین در مورد امیدهای بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان نیز تاکید نمود: در لیگ، به خودمان متکی هستیم هرچند همه تیم های بالای جدول برای دریافت تمام امتیازات باقی مانده تقلا خواهند کرد. در حال حاضر با توجه به اینکه دو امتیاز بیشتر از رئال داریم، دست ما بازتر است و در لیگ قهرمانان، این شانس را داریم که به مرحله بعد صعود کنیم. ما بهترین بازیکن دنیا را در اختیار داریم و این موضوعی است که همواره می تواند ورق را به نفع ما برگرداند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ستین: با داشتن مسی وزنه همواره به سمت بارسا سنگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستین: با داشتن مسی وزنه همواره به سمت بارسا سنگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید