خبرنگاران بایدن سرکوب معترضان در پورتلند را محکوم کرد

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران- خبرنگاران- جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا برخورد خشونت آمیز نیروهای پلیس با معترضان در شهر پورتلند را محکوم کرد.

خبرنگاران بایدن سرکوب معترضان در پورتلند را محکوم کرد

به گزارش وبلاگ تور کیش از نشریه هیل، در ادامه سرکوب اعتراضات به نژادپرستی و کشته شدن یکی از معترضان در آمریکا، بایدن اعمال خشونت در پورتلند علیه تظاهر کنندگان را محکوم کرد.

وی یکشنبه در بیانیه ای از دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خواست که بدون در نظر دریافت گرایش های سیاسی اعمال خشونت در پورتلند را محکوم کند.

بایدن افزود: من این خشونت را بی چون و چرا محکوم می کنم. من خشونت را از هر نظر توسط هر کسی چه در چپ و چه راست محکوم می کنم. من دونالد ترامپ را به چالش می کشم که وی نیز همین کار را انجام دهد.

پلیس روز شنبه اعلام کرد در ادامه درگیری های میان حامیان و مخالفان ترامپ در پورتلند یک نفر جان خود را از دست داد.

چاد ولف وزیر امنیت داخلی آمریکا نیز روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه ای بی سی گفت: همه گزینه ها از جمله اعزام نیروهای فدرال برای پایان دادن به اعتراضات اخیر پورتلند روی میز است.

شهر پورتلند طی سه ماه اخیر پس از کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس به مرکز اعتراضات ضد نژادپرستانه آمریکا تبدیل شده و هم اکنون این شهر صحنه درگیری میان حامیان و مخالفان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا است.

در ادامه درگیری های میان حامیان و مخالفان ترامپ در پورتلند تا کنون یک نفر کشته و مقامات محلی از اعلام آمار دقیق مجروحان اعتراضات اخیر خودداری می کنند.

به دنبال سرکوب اعتراضات ضد نژادپرستانه، فرمانداری پورتلند قانون منع رفت و آمد برقرار کرده و مردم این شهر نمی توانند در طول روز از خانه های خود بیرون بیایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بایدن سرکوب معترضان در پورتلند را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بایدن سرکوب معترضان در پورتلند را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید