حرکت تدریجی رسانه های غربی به اقرار به حجم تحقیر آمریکا در اقدام موشکی سپاه

به گزارش وبلاگ تور کیش، رسانه های غربی به تدریج به حجم تحقیر آمریکایی ها در عملیات موشکی ایران اقرار می نمایند.

حرکت تدریجی رسانه های غربی به اقرار به حجم تحقیر آمریکا در اقدام موشکی سپاه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تور کیش، خبرگزاری رویترز دراین باره نوشت بعضی از موشک های ایران آشیانه های هواپیماها در عین الاسد را نابود نموده اند. بعضی ساختمان ها و سازه ها به طور کامل تخریب و ناپدید شده اند.

رویترز گزارش داد، تصاویر ماهواره ای نشان می دهند موشک های ایران به هفت ساختمان در بخشی از پایگاه هوایی عین الاسد در عراق که میزبان نیروهای نظامی آمریکا است خسارات وارد یا آنها را تخریب نموده است.

بنا بر این گزارش، دو تصویر ارائه شده از سوی شرکت ماهواره ای تجاری پلنِت لبز اینک (Planet Labs Inc)، اصابت پنج فروند موشک را به این بخش از پایگاه هوایی عین الاسد نشان می دهد.

میزان خسارت ها می تواند با مقایسه تصاویر گرفته شده پس از حمله روز چهارشنبه با تصاویر 25 دسامبر سال گذشته سنجیده و ارزیابی گردد. دست کم سه مورد از این سازه ها ظاهراً آشیانه های هواپیماها هستند. بعضی از این ساختمان ها و سازه ها به طور کامل تخریب و ناپدید شده اند و تنها بخش هایی از بقیه آنها باقی است.

جفری لِویس از مؤسسه مطالعات بین المللی میدلبری در مونتری کانادا در این خصوص گفت: آنها بخش آمریکایی این پایگاه هوایی را هدف قرار دادند. آنها قصد داشتند به این بخش حمله نمایند و این کار را انجام دادند.

این تحلیل ها در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اصرار دارد که در این حملات به قوای آمریکا آسیبی نرسیده است. دونالد ترامپ در نشست خبری چهارشنبه اظهار داشت در این حملات هوایی که ایران به تلافی کشته شدن هفته گذشته یکی از فرمانده های بلندپایه خود در عراق انجام داد به هیچ آمریکایی ای آسیب نرسیده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حرکت تدریجی رسانه های غربی به اقرار به حجم تحقیر آمریکا در اقدام موشکی سپاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت تدریجی رسانه های غربی به اقرار به حجم تحقیر آمریکا در اقدام موشکی سپاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید