توقیف 32 هزار ماسک قاچاق پیش از رسیدن به پایتخت

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل ماسک های خارج از شبکه توزیع توسط ماموران شاهرود به ارزشی بالغ بر 1.5 میلیارد ریال اطلاع داد.

توقیف 32 هزار ماسک قاچاق پیش از رسیدن به پایتخت

سردار عبداله حسنی در گفت وگو با وبلاگ تور کیش اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا به خصوص اقلام بهداشتی و سلامت محور و مرتبط با پیشگیری از کروناویروس، طرح ها و اقدامات انتظامی در سطح استان تشدید شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل ماموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده که برای آنالیز بیشتر آن را متوقف می نمایند.

این مقام انتظامی از آنالیز کامیونت توسط ماموران خبرداد و گفت: در این بازرسی 32 هزار و 500 عدد ماسک که بدون مدرک و سند قانونی و بهداشتی حمل می شد کشف و ضبط شد.

سردار حسنی با بیان این که خودرو از مشهد به مقصد تهران در حرکت بود ارزش ریالی این محموله را بنا بر نظر کارشناسان امر، یک و نیم میلیارد ریال اعلام نمود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر آثار و پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور و معیشت مردم تاکید نمود: برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس با قاچاق در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به جهش فراوری نام گذاری شده بی تردید افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توقیف 32 هزار ماسک قاچاق پیش از رسیدن به پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 32 هزار ماسک قاچاق پیش از رسیدن به پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید