توزیع کیسه های زباله مخصوص خودروها در اصفهان

به گزارش وبلاگ تور کیش، رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از توزیع کیسه های زباله مخصوص خودروها برای جلوگیری از انداخته شدن ماسک و دستکش در معابر شهری اطلاع داد.

توزیع کیسه های زباله مخصوص خودروها در اصفهان

به گزارش از،غلامرضا ساکتی رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: از روز گذشته توزیع کیسه های زباله مخصوص خودرو ها به صورت روزانه توسط 30 اکیپ در میادین اصلی و معابر پر تردد مناطق 15 گانه اجرا شده است.

اوادامه داد: این اقدام ویژه از ساعت 17 تا 20 روز پنجشنبه در میادین و معابر اصلی شهر شروع شده و ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: جعبه های ایمن و مخازن زباله در محدوده اطراف بیمارستان ها و مراکز درمانی جهت انداختن ماسک و دستکش استفاده شده توسط همشهریان نصب شده است.

او گفت: از شهفرایندان اصفهان انتظار داریم ضمن رعایت همه نکات بهداشتی از رها کردن ماسک و دستکش استفاده شده خود در معابر عمومی خودداری نموده و حتماً از کیسه زباله مناسب استفاده و پس از پر شدن سر کیسه را گره زده و در جعبه های ایمن و یا سطل های زباله دردار بیندازند.

ساکتی اظهار داشت: نصب سیفتی باکس در ایستگاه های BRT، درمانگاه ها، بانک ها، ادارات دولتی و مراکز پر تردد به منظور انداختن ماسک و دستکش های استفاده شده شهفرایندان اجرا شده است و این فرایند ادامه خواهد داشت.

منبع:ایمنا

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع کیسه های زباله مخصوص خودروها در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع کیسه های زباله مخصوص خودروها در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید