ایده های قابل اجرا در چالش کرونا به مرحله تولید راه پیدا می کنند

به گزارش وبلاگ تور کیش، سرپرست تیم داوران علمی پزشکی چالش کرونا گفت: حمایت از ایده های افراد صاحب تفکر در چالش های اینچنینی اتفاق می افتد و اگر قابلیت اجرا داشته باشند به مرحله تولید نیز راه می یابند.

ایده های قابل اجرا در چالش کرونا به مرحله تولید راه پیدا می کنند

مدرس موسوی سرپرست تیم داوران علمی پزشکی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تور کیش، با اشاره به بحران ویروس کرونا در سراسر جهان اظهار کرد: این ویروس ابتدا از چین سپس در سایر کشورها شیوع یافت.

وی اضافه نمود : مدتی پس از این بحران فراخوانی در کشور تحت عنوان چالش کرونا در کشور مطرح شد که مخاطب این چالش، مردم و جوامع دانشگاهی بودند.حدود چند صد طرح در حوزه های مختلف در این چالش در دو بخش ایده محور و محصول محور توسط ملت ایران ثبت شد.

سرپرست تیم داوران علمی پزشکی اضافه نمود: درغربالگری اولیه ایده ها، حدود 400طرح به مرحله بعدی منتقل و حدود 200 طرح در حوزه های پزشکی و دارویی بودند که به دانشکده پدافند غیرعامل جهت غربالگری اولیه و ادامه مراحل منتقل شدند.

وی با تاکید به ادامه مرحله داوری گفت: پس از غربالگری ایده ها، در مورد طرح هایی که به مرحله بالاتری جهش یافتند، با صاحب ایده تماس می گیریم و سعی می کنیم حمایت هایی که آن ها نیازمند آن هستند را برایشان فراهم کنیم.

موسوی با اذعان به مراحل پایانی داوری ایده ها مطرح نمود: پس از غربالگری و داوری اولیه، ایده ها به مرحله بعدی منتقل و به دو بخش تقسیم می شوند، برخی طرح ها به مرحله تولید راه می یابند، برخی ایده ها باید مدارک موردنظر را تکمیل کنند و برخی ایده ها هم مبنای علمی و ارزش حمایت ندارند که این طرح ها برگشت خواهند خورد.

سرپرست تیم داوران علمی پزشکی با اشاره به اینکه چالش کرونا موقعیت مناسبی است، شرح داد: در چالش های مختلف از جمله چالش کرونا از ایده های برخی از افراد صاحب تفکر که به خط تولید نمی رسند و هیچ گاه حمایت و نمی شوند، حمایت می شود و اگر قابلیت اجراشدن را داشته باشند به مرحله تولید نیز راه می یابند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "ایده های قابل اجرا در چالش کرونا به مرحله تولید راه پیدا می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های قابل اجرا در چالش کرونا به مرحله تولید راه پیدا می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید