الحاجی گرو: می توانیم مثل منچستر و لیورپول معجزه کنیم، مقایسه من با تیام اشتباه است

به گزارش وبلاگ تور کیش، مهاجم خارجی تیم فوتبال استقلال می گوید تیمش می تواند همانند منچستر و لیورپول که در فینال لیگ قهرمانان بازی باخته را با پیروزی عوض کردند، السد را در قطر شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

الحاجی گرو: می توانیم مثل منچستر و لیورپول معجزه کنیم، مقایسه من با تیام اشتباه است

به گزارش وبلاگ تور کیش، پس از رفتن مامه تیام از استقلال به عجمان، آبی ها برای پر کردن جای این بازیکن با هم بازی سامان قدوس در اوسترشوندز به توافق رسیدند. الحاجی گرو نیجریه ای در سه بازی که برای استقلال به میدان رفته، علی رغم ناکامی در گلزنی تاثیر مثبتی در عملکرد این تیم داشته و توانسته موقعیت های زیادی را برای سایر بازیکنان فراهم کند.

الحاجی گرو گفت وگویی با وبلاگ تور کیش انجام داده که توضیح این مصاحبه را در پایین می خوانید:

وضعیت استقلال برای بازی برگشت السد چگونه است؟

اکنون تمام تمرکز ما برای این بازی است. باید تمام توان خود را به کار گیریم تا مهیای این دیدار شویم. تمام بازیکنان باید تمام توانشان را بگذارند تا بتوانیم نتیجه بازی رفت در مقابل نماینده قطر جبران کنیم.

فکر می کنی استقلال بتواند معجزه را انجام دهد و راهی نیمه نهایی گردد؟

ما به معجزه و بازگشت مقابل یاران ژاوی فکر می کنیم. اگر همه چیز خوب پیش برود این معجزه می تواند تحقق پیدا کند و استقلال راهی نیمه نهایی گردد. این فوتبال است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و اتفاقات در لحظه رخ می دهد و همه چیز ممکن است تغییر کند. منچستر و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان موفق شدند مقابل حریفانشان نتیجه را جبران نمایند و به بازی برگردند مثال های زیادی این گونه وجود دارد. ما باید حمایت هوادارانمان را داشته باشیم و تمام اعضا و بازیکنان باید مسئولیتشان را به خوبی انجام دهند. استقلال قدرت کافی برای پیروزی پر گل مقابل السد را دارد. تنها نکته مهم این است که نکات منفی باید از سر راه ما برداشته گردد تا با تفکری مثبت راهی میدان شویم و السد را شکست دهیم.

آیا می توانی در بازی با السد اولین گل خود را برای استقلال به ثمر برسانی؟

من تنها سه بازی است که برای استقلال به میدان رفتم و احتیاج دارم با سایر بازیکنان هماهنگ شوم و ارتباط خوبی با هافبک های تیم برقرار کنم. همچنین باید در مواقع هجوم خوب تغذیه شوم تا بتوانم برای تیمم گلزنی کنم البته من صرفا یک مهاجم هدف نیستم و در دقایقی باید پاس گل بدهم و برای سایر مهاجمان فضاسازی کنم. پست اصلی من مهاجم است اما وقتی مربی چیز دیگری از من می خواهد باید آن را انجام دهم. هر کسی تاکتیک های ما را نمی داند. من در پست وینگر هم برای استقلال بازی کردم و وظیفه من به گونه ای است که فرصت حمله و گل زنی حتی برای هافبک های تیم هم ایجاد می گردد.

تیام عملکرد خوبی در گلزنی برای استقلال داشت. پس از رفتن تیام به عجمان، تو جانشین این مهاجم شدی و مردم دائما تو را با مهاجم فصل قبل تیم مقایسه می نمایند. نظر خودت درباره این مقایسه چیست؟

مردم فکر می نمایند الحاجی گرو تنها مهاجم هدف است اما من در طول بازی بارها پستم تغییر می نماید و گاهی به عنوان هافبک و گاهی هم به عنوان وینگر اجرای نقش می کنم. این بسته به تفکرات سرمربی تیم و سایر بازیکنان است و ما باید آن را انجام دهیم تا تیم موفق گردد. این چیزی است که مربی از من می خواهد. مردم دائما من را با تیام مقایسه می نمایند. نقش تیام در استقلال با من متفاوت است. همچنین ما دو بازیکن متفاوت با شیوه بازی جدا هستیم. این مقایسه از سوی مردم اشتباه است و نباید این کار را انجام دهند. سبک بازی این مهاجم سنگالی به هیچ وجه شبیه من نیست.

به نظرت ایران می تواند قهرمان جام ملت های آسیا گردد؟

ایران تیم خوبی است و بازیکنان سطح بالایی دارد. همچنین در این تیم نگرش فوق العاده ای وجود دارد و عملکرد شاگردان کارلوس کی روش در جام جهانی نشان دهنده این موضوع است. قهرمانی ایران در جام ملت های آسیایی 2019 احتمال بالایی دارد. این کشور کیفیت و سرمایه های قهرمانی در جام ملت ها را دارا است. من فکر می کنم عملکرد مثبت بازیکنان ایران می تواند چهارمین قهرمانی را برای این کشور در جام ملت ها به ارمغان بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الحاجی گرو: می توانیم مثل منچستر و لیورپول معجزه کنیم، مقایسه من با تیام اشتباه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحاجی گرو: می توانیم مثل منچستر و لیورپول معجزه کنیم، مقایسه من با تیام اشتباه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید