الحاجی گرو شاگرد قلعه نویی می گردد؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، شنیده می گردد گرو مذاکراتی با باشگاه سپاهان و امیر قلعه نویی داشته و سرمربی طلایی پوشان اصفهانی به شدت به جذب این مهاجم از استقلال علاقه مند است.

الحاجی گرو شاگرد قلعه نویی می گردد؟

به گزارش وبلاگ تور کیش ، الحاجی گرو از زمان پیوستنش به استقلال تهران و در حالی که نیم فصل اول لیگ برتر رو به سرانجام است، هنوز نتوانسته موفقیت چندانی به دست بیاورد و طبق شنیده ها جدایی این بازیکن از استقلال در نیم فصل قطعی است. هر چند که هربار حرف از جدایی او از استقلال به میان آمده، در کنارش تأکید شده که شفر همچنان به او اعتقاد دارد اما ظاهراً شفر هم برای اینکه صندلی خود را در میان طرفداران از دست ندهد، چاره ای ندارد جز اینکه از خیر گرو بگذرد.

در این میان شنیده می گردد گرو مذاکراتی با باشگاه سپاهان و امیر قلعه نویی داشته و سرمربی طلایی پوشان اصفهانی به شدت به جذب این مهاجم از استقلال علاقه مند است.

قلعه نویی پیش از این سابقه این را داشته که بازیکنانی که در تیم های دیگر عملکرد خوبی نداشته اند را طوری به کار گرفته که بیشترین بهره را از آن ها برده است. حالا هم احتمالاً معتقد است که می تواند گرو را به بازیکنی که مورد نیازش هست تبدیل کند.

هرچند که عملکرد این بازیکن در نیم فصل اول در استقلال، امید چندانی به دگرگونی اش باقی نگذاشته است و معلوم نیست آیا قلعه نویی حاضر می گردد درباره او چنین ریسکی کند؟

160 - 11

منبع: ایران ورزشی

به "الحاجی گرو شاگرد قلعه نویی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحاجی گرو شاگرد قلعه نویی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید