اطلاع رسانی پیامکی یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در خصوص کرونا

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از زددی نت، در سراسر دنیا بیش از 3.6 میلیارد نفر به اینترنت دسترسی ندارند و لذا ممکن است اطلاعات چندانی در خصوص خطرات ویروس کرونا نداشته باشند. از همین رو سازمان بهداشت دنیای و یونیسف تصمیم گرفته اند با همکاری اتحادیه بین المللی مخابرات برای این افراد پیامک های اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا ارسال نمایند.

اطلاع رسانی پیامکی یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در خصوص کرونا

سازمان بهداشت دنیای و اتحادیه بین المللی مخابرات در بیانیه خود در این زمینه تصریح نموده اند: برای ارسال پیغام های حیاتی بهداشتی و دسترسی به همگان، تصمیم گرفته شد از روش ارسال پیغامک به افرادی که در دنیا به اینترنت دسترسی ندارند استفاده گردد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حدود 3.6 میلیارد نفر در سراسر دنیا آفلاین باقی مانده اند و بیشتر این افراد کم درآمد هستند. بخش عمده ای از پیغامک های یادشده به افرادی در منطقه آسیا - اقیانوسیه ارسال می گردد.

پیش از این بعضی کشورهای دنیا از روش ارسال پیغامک برای اطلاع رسانی به عموم ساکنان خود استفاده نموده اند. این روش حتی در کشورهایی مانند استرالیا به کار گرفته شده است. پیش از این سازمان بهداشت دنیای از واتس اپ و پیغام رسان فیس بوک بدین منظور بهره گرفته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اطلاع رسانی پیامکی یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در خصوص کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاع رسانی پیامکی یونیسف و سازمان بهداشت جهانی در خصوص کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید